Nacionalna zakonodaja in pravo Evropske unije ščitijo pravice potrošnikov pri ponujanju, prodajanju in drugih oblikah trženja blaga, storitev in digitalne vsebine s strani podjetij. Naša naloga je, da stranka te pravice učinkovito uveljavi.
Pestra ponudba izdelkov in storitev ter raznolikost novih načinov ponujanja storitev in prodaje blaga, spreminjajoča se pričakovanja potrošnikov ter morebitna neskladja med pričakovanimi in dejanskimi rezultati so potencialni vir sporov, ki jih rešujemo zlasti na področju:
Stranke vodimo skozi vse zgoraj navedene pravno regulirane kompleksne postopke in poskrbimo za pravočasno in ustrezno grajanje vseh napak, vključno:
Stvarna napaka in garancija
Ker je po trenutno veljavni zakonodaji uveljavljanje garancije možno le pri garantu, s temeljito analizo situacije preverimo najbolj optimalno izbiro med uveljavljanjem stvarne napake ali garancije.
Posebni primeri pogodb in varstva
Potrošnike zastopamo tudi v pravnih razmerjih, ki nastanejo na podlagi:
S strokovnostjo in temeljitim poznavanjem aktualne sodne prakse dosežemo optimalno rešitev in popolno zaščito pravic potrošnikov. Zavedamo se, da ima vsaka od pogodb o prodaji blaga ali storitev svoje posebnosti, zato vsak primer skrbno preučimo in se poslužujemo vseh ustreznih oblik pravnega varstva, ki zagotavlja izpolnitev obveznosti do potrošnika.