Za poslovanje podjetij je reševanje garancijskih in reklamacijskih zahtevkov časovno in stroškovno zelo obremenjujoče. Redno skrbimo, da naše stranke uveljavijo in zavarujejo svoje poslovne interese ter v največji meri zmanjšajo potencialne finančne izgube v primeru neutemeljenih ali pretiranih zahtevkov.
Spremembe zakonodaje na tem področju so zelo dinamične, zato smo pozorni na tudi na razvoj sodne prakse, ki je prav tako zelo raznolika. Specializirani smo za učinkovito urejanje vseh vidikov teh postopkov, s ciljem preprečiti zlorabo z neupravičenimi zahtevki in v največji meri zagotoviti poslovne interese naših strank.
Garancija je zaveza proizvajalca (garanta) do potrošnika, poleg zakonskih obveznosti, da bo brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, če blago ne izpolnjuje navedenih specifikacij ali lastnosti v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu. Stvarno napako pa lahko potrošnik z reklamacijo uveljavlja pri gospodarskemu subjektu kot prodajalcu pri nakupu storitve ali izdelka, če ta ne deluje, nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo.
Ključne storitve, ki jih v zvezi z uveljavljanjem garancijskih in reklamacijskih zahtevkov nudimo gospodarskim subjektom, zajemajo:
Naš glavni cilj je ohraniti ugled in zaupanje stranke, zato s profesionalnim pristopom varujemo interese in ugled naših strank, hkrati pa skrbimo za njihovo uspešno poslovanje in dolgoročno zadovoljstvo brez finančnih izgub.